Jeg kunne mærke, at meget simpel mad og drikke er bedst for min hjerne og krop.
Helt undgå tilsætningsstoffer kan være meget svært, men en simpelt enkel kost fungerer bedst for mig.

Det er også vigtigt, at holde blodsukkeret stabilt. 3 hovedmåltider og spise lidt imellem måltiderne -altså nogle små mellemmåltider.
Grøntsager har jeg mærket også gjorde en ændring. Jo flere grøntsager jeg får, jo bedre fungerer kroppen (og maven).

Jeg spiser nu flere gange om ugen vegetarisk og kan klart mærke en bedring, i forhold til når jeg ikke gør.

Sundt fedtstof har Jeg også bemærket er vigtigt:. I en periode, hvor jeg skar ned på fedtstof i min kost fik jeg det virkeligt skidt. Bemærk, det er ikke animalsk fedt jeg mener. Men olier som: Oliven olie, advokado olie, hørfrø olie osv. Husk, der er mange kalorier i olier.

Protein er også vigtigt at få. Det behøver ikke kun være kød, men kan også være bønner (friske og tørrede), grovbrød, korn og gryn, linser, nødder.
Læs mere her (klik)

Stærk mad går slet ikke, jeg kan få det rigtigt dårligt af for stærk mad. Abstinenserne bliver stærkt forøget.
Det er beskrevet mange steder, at stærk mad, kan forøge Benzo-abstinenser.

Det er utroligt svært at finde mad, der ikke er tilsat kemi eller dårlige tilsætnings stoffer. 
Pas især på med pålæg, der er oftes tilsat smagsforstærker, af den ene eller anden type.
Mad med meget kemi kan udløse abstinenser- eller gøre dem værre for en epriode.
Økologiske mærker er bedst, der er du sikker på der ikke er for mange tilsætningsstoffer eller
skjulte ingredientser. Læs dog altid varedeklarationen...

Jeg vil anbefale:

Hangal -økologisk mad.. Meget lækre rene produkter
Hanegal laver mad uden kemi. Pølser, pålæg, kød, fastfood produkter bla. rodfrugtmos. 
Fåes bla hos Kvikly, Brugsen, Irma, Nemlig.com